вторник

Untitled

Re: З чого починалася Олексієво-Дружківка

Сообщение Козарлюга » Вт июл 19, 2011 14:35

Свідчення про воєнні роки мешканки селища Олексієво-Дружківка, вчительки Микитюк Галини Ісаївни. Записано у квітні 2010 року мною, Євгеном Шаповаловим у присутності Олександра Добровольського.

У роки війни я була маленькою дівчинкою. Але ті часи я добре пам’ятаю. Дитяча пам'ять відклала у своїх закутках ясно й чітко всі події того часу. Це, мабуть, властивість нашої природи.

Коли прийшов час мені йти до школи, то мене одвели у гімназію, яка була відкрита німцями у будівлі в районі теперішньої селищної ради, біля церкви. Вчили нас наші вчителя. Прізвища їх я пам’ятаю: Чайка, Кулініч, Янко Микола Тимофійович. При вході у школу висів великий портрет Гітлера. Вчили нас по тій же програмі й за такими ж підручниками, що й у школі у Олексіївці. Дітей у школу заставляли водити примусово. 

Після звільнення нас від окупації, як прийшли наші солдати, то гімназію закрили і одразу ж арештували Чайку й Кулініча. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий